Wij geven u graag antwoord op de veelgestelde vragen. Komt u er niet uit? Dan staat onze supportafdeling u graag te woord.

Vragen over een bestelling plaatsen

Particuliere klanten zijn welkom bij ROOFTOPSHOP. Let er wel op dat de prijzen in de webwinkel excl. btw worden vermeld. De btw wordt in het afrekenproces toegevoegd.

Afhankelijk van herhalende afnames is het mogelijk om een zakelijke korting te ontvangen. Hiervoor kan je het beste een verzoek indienen per e-mail aan info@rooftopshop.nl.

In de meeste gevallen is dit mogelijk. Om samples of proefstukken te ontvangen kan je dit het beste opvragen via een e-mail aan info@rooftopshop.nl.

Naast iDeal- en creditcardbetalingen accepteren wij ook PayPal, Apple Pay en Google Pay.

Na het bestellen krijg je een orderbevestiging per e-mail. Dit betekent dat de bestelling in goede orde door ROOFTOPSHOP is ontvangen. In de orderbevestiging tref je ook relevante informatie aan omtrent de bestelling.

Vragen over leveringen

De levertijden verschillen per product. Een indicatie van de levertijd tref je aan in de artikelomschrijving. Wanneer je meerdere artikelen hebt besteld kan je uitgaan van het artikel met de meeste levertijd. Soms wil het voorkomen dat ROOFTOPSHOP jouw bestelling in twee leveringen bezorgd om ervoor te zorgen dat je nooit te lang op de artikelen hoeft te wachten.

De verzendkosten bedragen €9,95 en zijn vanaf €199,- gratis in heel Nederland. Verzendkosten in België bedragen €30,-.

U wordt een paar dagen voor levering per e-mail geïnformeerd over de exacte leverdatum van je bestelling. Ben je na 5 werkdagen nog niet geïnformeerd? Stuur ons een e-mail naarinfo@rooftopshop.nl. Dan informeren wij je graag.

ROOFTOPSHOP werkt met meerdere bezorgdiensten, afhankelijk van de aard en omvang van uw bestelling. Alle bezorgdiensten zullen zorgvuldig omgaan met uw bestelling. Alle artikelen worden beschermd tegen val- en stootschade.

Ja, dit is mogelijk binnen het bestelproces. In het bestelproces wordt gevraagd naar een 'bezorgadres'. Dit is het adres waar Rooftopshop je bestelling zal afleveren.

Ondanks de hoge zorgvuldigheid kan dit helaas voorkomen. Wij verzoeken je dit zo snel mogelijk bij ons kenbaar te maken. Stuur in dit geval een e-mail (het liefst met foto's) naar info@rooftopshop.nl.

Vragen over de producten

Indien van toepassing kan je bij het bestellen van een artikel de gewenste afwerking kiezen. Staat de gewenste afwerking er niet bij? Vraag dan een offerte aan.

Vragen over het retourbeleid

Voor het retourneren van producten heeft ROOFTOPSHOP een retourbeleid. Retourneren is in de meeste gevallen mogelijk, er zijn wel enkele uitzonderingen. Onze retourvoorwaarden zijn opgenomen in de algemene voorwaarden.

Klantenservice

Klantenservice

Meld je aan voor de nieuwsbrief!

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de nieuwste tips & kortingen.