Top ervaring. Er was iets mis gegaan met transport, en na een mailtje binnen een half uur opgelost samen met de vervoerder, super vriendelijke en daadkrachtige klantenservice. Verder zijn de spullen gewoon van goede kwaliteit
snel en top geleverd.
Helemaal goed, dikke prima
De levering was keurig op tijd.
keurige behandeling door de medewerkers, ik had zelf iets vergeten, is keurig opgelost.
Goede site en de bestelling was snel bezorgd. Alleen kleine knikken in de daktrim, verder perfect